انواع لحاف و روتختی تنوع در رنگ و سایز تشک انواع تشک ، باکس ، تاج حوله انواع حوله
ابعادی و تن پوش
بالش انواع بالش و روبالشی
بازرگانی اسلام زاده
بالش بازی

شاید باورتان نشود که جشنی با یک کالای خواب وجود داشته باشد اما جالب است بدانید که همه ساله در 40 کشور جهان جشنی شاد و هیجان انگیز با یکی از کالاهای خواب برگزار میشود!! جشنواره بالش یا جشن پر!!

روز جهانی جنگ بالشی که جشنی بسیار شاد و هیجان انگیز است اولین بار در ماه مارس 2008 در لندن و ونکوور به عنوان یک جشن با جنبه سرگرمی برگزار شد ، و از آن زمان به بعد این جشنواره خاص هر سال بیشتر و بیشتر در در شهرهای مختلف جهان مورد استقبال قرار گرفت. و اگر مشکلات بیماری کرونا در سال 2020 اتفاق نیافتاده بود شاهد برگزاری مجدد آن در بیش از 40 کشور دنیا می بودیم.

این جشن یکی از خنده دارترین و مضحکترین سرگرمی هاست و جالب اینجاست که برای اجرای این جشنواره قوانینی نیز وجود دارد از جمله :

عدم جنگ با افراد بدون بالش ، عدم جنگ با افراد دارای دوربین ، عدم استفاده از هرگونه عینک و وسایل تیز ، همراه داشتن کیسه برای جمع آوری و تمیز کردن پر و ..و همراه داشتن بالش نرم پری…

البته در برخی از شهرها قوانین متفاوتی وجود دارد. مسئولان محیط زیست در برخی کشورها در راستای حمایت از حیوانات استفاده از بالش پر را محکوم و خواستار استفاده از مواد مصنوعی شده اند و یا در بعضی از کشورها نیز پلیس با این جشن به شدت برخورد کرد مثلا در کشور چین در اولین روز برگزاری دولت این جشنواره را ممنوع و مردم را متفرق کرد.

اين جشن برای همه کسانی که هرروز صبح از قلعه پتویی خود خارج میشوند بالش مورد علاقه خود را برمیدارند و به جنگ با تنبلی میروند یادآور دوران کودکی است و شايد وسیله ای باشد تا لحظات شاد و هيجان انگیزی را بعد از روزهای سخت کاری برای خود به ارمغان بیاورند.

شما هم برای اطلاعات بیشتر از این جشنواره جذاب میتوانید به سایت www.pillowfightday.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد برای شما

فِرِنجَک و یا بَختَک نمیخواهد شما بیدار شوید!!
تفاسیر و معنای علایم و تگ های شستشو
6 نکته مهم برای انتخاب تشک مناسب
خرید تشک، یک هندوانه سر بسته!!
تفاوت تشک فنر منفصل و فنر متصل ؟
تشک طبی چه نوع تشکی است !!!
تشک فنری چه نوع تشکی است !!!
جشن بالشتی در روز جهانی مبارزه با بالش!!