انواع لحاف و روتختی تنوع در رنگ و سایز تشک انواع تشک ، باکس ، تاج حوله انواع حوله
ابعادی و تن پوش
بالش انواع بالش و روبالشی
بازرگانی اسلام زاده
تشک فنری

تشک ها انواع مختلفی دارند که همیشه باعث سردرگمی خریداران میشوند ما در مقاله امروز سعی میکنیم

مطالب مفیدی برای آشنایی و شناخت تشک های فنری و مزایا و معایب آنها را برای شما شرح دهیم :

معرفی تشک فنری :

یکی از ساده ترین انواع تشک ها ، تشک فنری میباشد که از بقیه نوع های تشک ارزان تر و معمول تر است و به علت وجود یک بافت فنری کامل و گسترده در کل تخت به نسبت بقیه تشک ها نرم تر و منعطف تر است.

تشک های فنری اصولا با لایه ای از انواع مواد صنعتی و بهداشتی پوشیده می شوند تا فشار فنرها را از روی بدن برداشته و در زمان استفاده وزن بدن را بر روی کل تشک تقسیم و احساس راحتی ایجاد کنند.

تشک های فنری به علت یکپارچه بودن فنرهایشان بیشتر مناسب افراد با وزن کم و یا به عنوان تشک نوجوانان قابل استفاده هستند ، زیرا در صورت خوابیدن فرد با وزن زیاد در وسط تشک فشار وارد شده و باعث فرو رفتگی و آسیب به تشک خواهد شد.(وزن زیر 65 کیلوگرم)

**لازم به ذکر است که فنرها در تشک های فنری به دو نوع فنر متصل و فنر منفصل تقسیم میشوند که در مقاله بعدی به طور مفصل تر برایتان شرح داده خواهد شد.**

مزایا و معایب تشک فنری :

از معایب این تشک ها میتوان به ضخامت کم تشک و گودرفتگی در طولانی مدت و مناسب نبودن برای تخت های دونفره اشاره کرد زیرا تغییر وزن در هر قسمت تشک بر سایر نقاط تشک اثرگزار بوده و برای افرادی که به صدا و حرکت فنرها در هنگام جابجایی حساس هستند، مناسب نیست و ممکن است باعث اختلال در خواب یکی از دونفر در تخت خواب شود.

از مزایای تشک های فنری میتوان به قیمت بسیار مناسب، نرمی و راحتی بسیار زیاد و سبکی اشاره کرد، این تشک ها از ستون فقرات و مهره های کمر به خوبی محافظت کرده و به علت سبک بودن و راحتی در جابه جایی در بسیاری از مکان ها از اتاق های ارتوپدی گرفته تا خوابگاه ها، مسافرخانه ها و یا اتاق کودکان استفاده میشود.

اگر در تولید این تشک ها از آلومینیوم یا آهن استفاده شده باشد نیز عمر بالایی خواهند داشت و شاهد تغییر شکل یا شکستگی در فنرها نخواهیم بود.

حالا که دانستید تشک فنری دارای چه ویژگی هایی است و برای چه افرادی مناسب است ، اگر تمایل به مشاهده انواع تشک فنری دارید میتونید در سایت بازرگانی اسلام زاده از دسته تشک ها ، بخش تشک های فنری را انتخاب کنید و همان جا خرید خود را انجام دهید و به صورت رایگان ما برای شما تا درب خانه ارسال میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد برای شما

فِرِنجَک و یا بَختَک نمیخواهد شما بیدار شوید!!
تفاسیر و معنای علایم و تگ های شستشو
6 نکته مهم برای انتخاب تشک مناسب
خرید تشک، یک هندوانه سر بسته!!
تفاوت تشک فنر منفصل و فنر متصل ؟
تشک طبی چه نوع تشکی است !!!
تشک فنری چه نوع تشکی است !!!
جشن بالشتی در روز جهانی مبارزه با بالش!!