در حال بارگذاری...
در حال بارگذاری...

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تشک یک نفره و دو نفره آمستریس تن آسای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشک یک نفره و دو نفره آمستریس تن آسای

صاف
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , برچسب: , ,

ویژگی های محصول:

مدل تشک

آمستریس

شرکت سازنده

تن آسای

میزان سفتی

یک طرف آن نسبتا سفت ، یک طرف آن نرم

جنس رویه تشک

پلی استر گردباف

الیاف تشک

ضد حساسيت با خاصيت ارتجاعی

سایز

200*120, 200*140, 200*160, 200*180, 200*90

مموری فوم

دارد

اسفنج

اسفنج ریباند ویژه

ارتفاع

1 ± 24 سانتیمتر

گارانتی تشک

96 ماه خدمات پس از فروش

قابلیت شستشو

ندارد

کشور سازنده

ایران

سایر ویژگی ها

2 طرفه بودن تشک
خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ
پیشگیری از دردهای کمر وستون فقرات
قابلیت فرم‌گرفتن تشک با قوس‌های بدن
تسهیل تبادل جریان هوا در سطح تشک
مقاوم در برابر رطوبت و تعريق

توضیحات محصول:

تشک آمستریس تن آسای آسای از سری تشک های طبی این شرکت جزء محبوبترین و پر طرفدارترین تشک شرکت تن آسای هم می باشد.  این تشک فاقد فنر می باشد و ساخته شده از فوم های هوشمند می باشد و همین باعث شده برای افرادی که با کوچکترین حرکت نفر کناری آن ها از خواب بیدار می شوند بسیار مناسب است و هیچ تحرکی را احساس نمی کنند.

طراحی و ساخت تشک آمستریس

تشک آمستریس جزء تشک هایی می باشد که از 2 طرف آن می توان استفاده کرد اما این تشک بر خلاف تشک های دیگر که هر 2 طرف آن مانند هم می باشند (یعنی یا سفت است و یا نرم) ، یک طرف آن به دلیل استفاده از مموری فوم نرم می باشد و سمت دیگر آن به صورت طبی سفت طراحی شده است. در این تشک از یک لایه فوم هوشمند 60 کیلویی با ضخامت 6 سانتی متر در سطح تشک استفاده شده که این فوم قابلیت حالت گرفتن نسبت به فشار وارده را دارد و هنگام بلند شدن از تشک به حالت اولیه خود باز می گردد. همچنین این فوم جریان گردش خون ما را تسهیل می دهد و همین باعث جلوگیری از گرفتگی عضلات و درد در ناحیه‌ی ستون فقرات می‌شود.

فوم هوشمند و طبی استفاده شده در این تشک دارای تکنولوژی میکروکپسول بوده که باعث حفظ و تولید گرمای مناسب در زمان خواب می‌گردد. همچنین وجود میکروکپسول در این تشک و با توجه به نوع بافت تشک که به صورت حفره حفره می باشد ، باعث شده هوا به راحتی در تشک به جریان درآید و همین باعث شده گرما بدن ما به صورت مساوی در تمام قسمت های تشک پخش شود و جلو گیری از تعریق و گرمای بیش از حد شود.

می توان از ویژگی های لایه رویه تشک : حفظ رطوبت پوست ، اثرات ضد التهابی ،کاهش ریزش مو ، بهبود آثار سوختگی و … نام برد. نوع دوخت و نوع بافت تشک که به صورت حفره حفره می باشد به گونه ای طراحی شده است که ما خوابی راحت را تجربه می کنیم.

پارچه استفاده در تشک تن آسای آمستریس از جنس الیاف گردباف با خواص گیاه آلوئورا گیاهی بومی آفریقای شمالی بوده که همین باعث لطافت تشک و مرطوب ماندن پوست ما می گردد. و در بافت پارچه آن آنتی اکسیدان روغن زیتون استفاده شده که همین حالت ارتجاعی به آن داده است. وجود خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ بودن آن از مهمترین ویژگی های الیاف پلی استر می باشد.

ویژگی های تشک آمستریس تن آسای

این تشک در سایز های 90، 100 ، 120 ، 140 (1 نفره) و 160 ، 180 (2 نفره) تولید شده است و دارای ارتفاع 24 سانتی متر و 96 ماه گارانتی خدمات پس از فروش می باشد و رویه استفاده شده در این تشک از جنس گرد بافت می باشد. این تشک 2 طرفه می باشد که یک طرف آن نرم و یک طرف آن سفت می باشد که مناسب همه سلیقه ها می باشد. این تشک برای افراد دارای وزن بالای 100 کیلوگرم مناسب است.